Saturday 9 November 2013

Busy busy week


Huhhuh mikä viikko takana!! Joka aamu oon lähteny kotoa viimeistään 7.40am ja tullu takasin aikaisintaan 8.40pm. Ensinnäkin koulussa oli paljon kaikkia hommia ja sen lisäksi oon ollu vielä töissä kahessa työpaikassa. Lyhyimmillään ollu semmosia 13 tunnin päiviä ja pisimmillään oon ollu 14,5 tuntia putkeen menossa. Hyi.

Voitte vaan kuvitella kuinka luksukselta tää vapaa viikonloppu tuntuu! Yks huono puoli vaan on se, että olo tuntuu vähän kipeältä, eikä ruoka oo meinannu pysyä sisällä eilisillasta lähtien. Nyt onneksi tuntuu vähän paremmalta. Oon selvästi tosi tunnollinen opiskelija/työntekijä ku pysyn 100% terveenä kun on koulua ja töitä, mutta heti ku tulee vapaa viikonloppu niin alkaa kroppaki vähän laittaan vastaan.

Jos tätä menoa jatkuu viikot, niin ei kyllä mee kauaa, että oon ihan loppuunpalanu. Onneksi pääsee Rovaniemelle vähän yli viiden viikon päästä!

Koulussa on kuitenki ollu tosi mukavaa. Meiän luokka järjesti tän viikon ti-ke semmosen nuori yrittäjä 24H leirin ja me toimittiin siellä tutoreina. Oli tosi kivaa toimia "esimiehinä" ja muutenki tehä kaikkia business juttuja. Leirin jälkeen mentiin tottakai koulun lähellä sijaitsevaan pubiin "jatkoille". Tässä muutama kuva niiltä päiviltä ja muutenhan mie en oo ehtiny ottaan yhtään kuvia.





Nyt ku olo on parantunu, niin suuntaan kohti suihkua ja lähen viettään iltaa muutaman luokkakaverin ja yhen ihanan lempparipariskunnan kans :) Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!




Noora

No comments:

Post a Comment