Monday 15 October 2012

Job interview outfit and "shopping"

Nyt on takana ensimmäinen työhaastattelu Englannissa ja hyvinhän se meni! Mulla oli muun muassa paras vastaus niiden yhtiötä koskevaan kysymykseen mitä ne oli kuullu. Googlettamisesta oli siis ainakin jotain hyötyä! Niillä on kuulemma paljon hakijoita kyseiseen hommaan, niin en masennu jos en työtä saa. Haastattelu kuitenkin meni hyvin ja oon ylpeä itsestäni! Tottakai toivon, että yllätyn positiivisesti ja pääsen olemaan osa niiden aivan mahtavaa porukkaa siellä!

Haastattelijatytöt oli tosi mukavia ja voin kertoa, että ne kyllä tykkäs minusta. Koko tilanne oli tosi rento ja mukava ja tuntu kuin olis kavereiden kans jutellu. Toinen haastattelijoista vielä höpötteli haastattelun jälkeen jotain minun jaloista ja kengistä, kun ne oli sen mielestä niin pienet :D Toivon, että ne soittelee mulle viikon kuluessa, kuten lupasivat, jos saan työn!

Taisin pukeutua vähän liian "hienosti" kun ensimmäinen työntekijä, jolta kyselin managerista, kommentoi, että "Oh, you look so smart!". En oikein tienny, mitä laittaisin päälle sen tyyliseen paikkaan, mutta olihan tuokin parempi kuin se, että olisin näyttänyt juuri lenkiltä tulleelta. Haastattelun jälkeen menin vielä "shoppailemaan" Primarkiin eli kuluttamaan aikaa, kun Nam oli vasta tulossa kotiin päin ja päätin odotella sitä. Primarkista löytyi ihania villapaitoja, mutta ei yhtäkään oikeassa koossa. Kaikki niistä oli kokoa 14-18 ja oma kokohan on se 8-10 ellei pienempikin villapaidoissa eli jäi sitten ihanuudet ostamatta.





Ensimmäisestä kuvasta näätte jotenkuten mitä mulla oli päällä tänään. Huomatkaa kädessä oleva musta kansio, jonka takia varmaankin näytin MUKA niin viisaalta :D Toisessa kuvassa on sitten ne jättipaidat, joihin olis menny minun lisäksi vielä vaikka joku toinenki tyttö.

Ps. Pikkusisko tulee keskiviikkona kahen viikon vierailulle, niin eiköhän sinä aikana tuu otettua muutakin kuin peilin kautta otettuja iPhone kuvia!



Noora

2 comments:

  1. Aivan ihana banneri sulla! :)

    ReplyDelete
  2. Ite oon jo aika kyllästyny tuohon, mutta kiitos tosi paljon! :)

    ReplyDelete